სამოდელო გაკვეთილები


ინტეგრირებული გაკვეთილი

გაკვეთილის თემა: ხატაეთის ომი, XII ს-ისა და თანამედროვე სამხედრო ხელოვნება


ინტეგრირებული გაკვეთილი

თემის დასახელება: "დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები"

გაკვეთილის მასალები>>>


ინტეგრირებული გაკვეთილი


გაკვეთილის თემა: "ისტორიული რეალობა და გეოგრაფიული არეალი ვეფხისტყაოსნის მხატვრულ გააზრებაში"





ინტეგრირებული გაკვეთილი

გაკვეთილის თემა: "V საუკუნის II ნახევრის ქართლის ისტორიული რეალობის გამოძახილი ქართულ მწერლობაში" გაკვეთილის მასალები>>>


ინტეგრირებული გაკვეთილი

გაკვეთილის თემა:
"გეორგიევსკის ტრაქტატის შეფასება და მისი ალტერნატიული ისტორია"




ინტეგრირებული გასვლითი გაკვეთილი


თემა: "გრიგოლ ხანძთელის ნაკვალევზე"









გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი


 
 
                                     გასვლითი  გაკვეთილი



                                        გასვლითი  გაკვეთილი


გასვლითი გაკვეთილის მიზანი:
  • სასწავლო პროცესში მიღებული ცოდნის გაღრმავება, განმტკიცება და მოტივაციის ამაღლება
  • სასკოლო გარემოში მიღებული ცოდნის ტრანსფერი პრაქტიკაში
  • ისტორიული არქტფაქტების საფუძველზე კოლხეთის კულტურული, პოლიტიკური და ეკონომიკური, რელიგიური  ფაქტების შესწავლა-შეჯერება,
  • ვანის- როგორც საკულტო ცენტრის მნიშვნელობა  კოლხეთის სამეფოსთვის,
  • ვანის აღმოჩენების მნიშვნელობა საქართველოს ისტორიის შესწავლის საქმეში,
  • ანალიზის, სინთეზის, პრეზენტაციისა და შეფასების უნარის  განვითარება.
  • პრეზენტაციების მომზადება და წარდგენა.



გაკვეთილი- თემურ ლენგის ლაშქრობები საქართველოში
2022წ.


გაკვეთილის მიზანი:

  • მოსწავლეები გაეცნობიან თემურ ლენგის  ამიერკავკასიასა და საქართველოში ლაშქრობის მიზეზებსა  და შედეგებს.
  • იმსჯელებენ გიორგი მეშვიდის მიერ არჩეულ პოლიტიკურ კურსზე და მისგან გამოწვეულ შედეგებზე.


                                      

                                       გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე: 
                                         " სული საზღვარს გადასცდება ფრენით"-2023წ





  გაკვეთილის მიზანი:
  • მოსწავლეები შეძლებენ დაინახონ  სამუზეუმო ექსპონატები ლიტერატურულ-კულტურულ ჭრილის კონტექსტში, შეაფასონ ისინი და გაიაზრონ  ღირებულებითი  დამოკიდებულება კულტურული მემკვიდრეობის მიმართ;
  • გაეცნობიან ტერენტი გრანელის  ბიოგრაფიას, შემოქმედებას, დაათვალიერებენ საგამოფენო დარბაზს, გაიფართოებენ თვალსაწიერს;
  • მოსწავლეები გაეცნობიან  მე-20 საუკუნის  ეპოქას და  საბჭოთა საქართველოს პოლიტიკურ-ლიტერატურულ ცხოვრებას.
  • მოსწავლეები გაიაზრებენ ისტორიულ ეპოქას  და გამართავენ დისკუსიას  ხელოვანის ბედზე ტოტალიტარულ სახელმწიფოში.
  • საექსპოზიციო სივრცეში წარმოდგენილი ექსპონატების მეოხებით  მოსწავლეებს გაუაქტიურდებათ შემოქმედებითი უნარები, რომელთა მეშვეობით ისინი შეძლებენ  სხვადასხვა ფორმატის, ტიპისა და ჟანრის მიზნობრივი ტექსტების შექმნას ლიტერატურული  ტენდენციების გათვალისწინებით; დისკუსიის გამართვას პოეტისა და პოეზიის დანიშნულების შესახებ ავტოკრატიულ საქართველოში. 





გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე:
"გრიგოლ ხანძთელის ნაკვალევზე"-2023წ





  • კადეტების მიერ უკეთ აღქმული იქნება უბისას მნიშვნელობა. გრიგოლ ხანძთელის როლი ამ ტაძრისა და ზოგადად ქართული ეკლესია-მონასტრების აღორძინების საქმეში. 
  • კადეტები გაეცნობიან მე-9 საუკუნის ისტორიას და ხანძთელის როლს ქართული სახელმწიფოს მშენებლობაში.
  • მოსწავლეები გაეცნობიან  მე-9 საუკუნის  ეპოქას და   სასულიერო პირების როლს  საქართველოს პოლიტიკურ- ცხოვრებაში.
  • მოსწავლეები გაიაზრებენ ისტორიულ ეპოქას  და გამართავენ დისკუსიას  სარწმუნოების როლსა და მნიშვნელობაზე საქართველოს გაერთიანების საქმეში.
  • მოსწავლეები შეძლებენ გაიაზრონ გრიგოლ ხანძთელის მოღვაწეობა ლიტერატურულ-კულტურული ჭრილში.
  • კადეტები შეძლებენ უკეთ გაიაზრონ გრიგოლ ხანძთელის, როგორც სასულიერო მოღვაწის როლი ტაო-კლარჯეთის ეკლესია-მონასტრების აღორძინებისა და ამ მხარის რეაბილიტაციის საქმეში.
  • ავთენტური გარემოს გავლენით მოსწავლეები აღწერენ შუა საუკუნეებში მოღვაწე შემოქმედის ჰაგიოგრაფიული ჟანრის ტექსტს ეპოქის კულტურული კოდის ჭრილში. 





                             გაკვეთილი: რატომ დაიპყრო რუსეთმა ქართლ-კახეთის სამეფო?
                                                                   2024 წ. აპრილი

 გაკვეთილის მიზანი:  მოსწავლეები შეისწავლიან   XIX საუკუნეში არსებულ  პოლიტიკურ ვითარებას აღმოსავლეთ საქართველოში, გაეცნობიან ალექსანდრე პირველის მანიფესტს და მის შედეგებს. იმსჯელებენ გიორგი მეთორმეტის  მიერ არჩეულ პოლიტიკურ კურსზე და მისგან გამოწვეულ შედეგებზე.



Комментариев нет:

Отправить комментарий