სამოდელო ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე: "ბახტრიონის აჯანყება">>>
სამოდელო გაკვეთილი: "სსრკ-ს დაშლა" >>>>
სამოდელო გაკვეთილი: "სსრკ-ს დაშლა" >>>>
ინტეგრირებული გაკვეთილი
გაკვეთილის თემა: ხატაეთის ომი, XII ს-ისა და თანამედროვე სამხედრო ხელოვნება
ინტეგრირებული გაკვეთილი
თემის დასახელება: "დიდი გეოგრაფიული აღმოჩენები"
ინტეგრირებული გაკვეთილი
გაკვეთილის თემა: "ისტორიული რეალობა და გეოგრაფიული არეალი ვეფხისტყაოსნის მხატვრულ გააზრებაში"
ინტეგრირებული გაკვეთილი
გაკვეთილის თემა:
"V საუკუნის II ნახევრის ქართლის ისტორიული რეალობის გამოძახილი ქართულ მწერლობაში"
გაკვეთილის მასალები>>>
ინტეგრირებული გაკვეთილი
გაკვეთილის თემა:
"გეორგიევსკის ტრაქტატის შეფასება და მისი ალტერნატიული ისტორია"
ინტეგრირებული გასვლითი გაკვეთილი
თემა: "გრიგოლ ხანძთელის ნაკვალევზე"
გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი
გასვლითი გაკვეთილი
გასვლითი გაკვეთილი
გასვლითი გაკვეთილის მიზანი:
- სასწავლო პროცესში მიღებული ცოდნის გაღრმავება, განმტკიცება და მოტივაციის ამაღლება
- სასკოლო გარემოში მიღებული ცოდნის ტრანსფერი პრაქტიკაში
- ისტორიული არქტფაქტების საფუძველზე კოლხეთის კულტურული, პოლიტიკური და ეკონომიკური, რელიგიური ფაქტების შესწავლა-შეჯერება,
- ვანის- როგორც საკულტო ცენტრის მნიშვნელობა კოლხეთის სამეფოსთვის,
- ვანის აღმოჩენების მნიშვნელობა საქართველოს ისტორიის შესწავლის საქმეში,
- ანალიზის, სინთეზის, პრეზენტაციისა და შეფასების უნარის განვითარება.
- პრეზენტაციების მომზადება და წარდგენა.
გაკვეთილი- თემურ ლენგის ლაშქრობები საქართველოში
2022წ.
გაკვეთილის მიზანი:
- მოსწავლეები გაეცნობიან თემურ ლენგის ამიერკავკასიასა და საქართველოში ლაშქრობის მიზეზებსა და შედეგებს.
- იმსჯელებენ გიორგი მეშვიდის მიერ არჩეულ პოლიტიკურ კურსზე და მისგან გამოწვეულ შედეგებზე.
გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე:
" სული საზღვარს გადასცდება ფრენით"-2023წ
გაკვეთილის მიზანი:
- მოსწავლეები შეძლებენ დაინახონ სამუზეუმო ექსპონატები ლიტერატურულ-კულტურულ ჭრილის კონტექსტში, შეაფასონ ისინი და გაიაზრონ ღირებულებითი დამოკიდებულება კულტურული მემკვიდრეობის მიმართ;
- გაეცნობიან ტერენტი გრანელის ბიოგრაფიას, შემოქმედებას, დაათვალიერებენ საგამოფენო დარბაზს, გაიფართოებენ თვალსაწიერს;
- მოსწავლეები გაეცნობიან მე-20 საუკუნის ეპოქას და საბჭოთა საქართველოს პოლიტიკურ-ლიტერატურულ ცხოვრებას.
- მოსწავლეები გაიაზრებენ ისტორიულ ეპოქას და გამართავენ დისკუსიას ხელოვანის ბედზე ტოტალიტარულ სახელმწიფოში.
- საექსპოზიციო სივრცეში წარმოდგენილი ექსპონატების მეოხებით მოსწავლეებს გაუაქტიურდებათ შემოქმედებითი უნარები, რომელთა მეშვეობით ისინი შეძლებენ სხვადასხვა ფორმატის, ტიპისა და ჟანრის მიზნობრივი ტექსტების შექმნას ლიტერატურული ტენდენციების გათვალისწინებით; დისკუსიის გამართვას პოეტისა და პოეზიის დანიშნულების შესახებ ავტოკრატიულ საქართველოში.
გასვლითი ინტეგრირებული გაკვეთილი თემაზე:
"გრიგოლ ხანძთელის ნაკვალევზე"-2023წ
- კადეტების მიერ უკეთ აღქმული იქნება უბისას მნიშვნელობა. გრიგოლ ხანძთელის როლი ამ ტაძრისა და ზოგადად ქართული ეკლესია-მონასტრების აღორძინების საქმეში.
- კადეტები გაეცნობიან მე-9 საუკუნის ისტორიას და ხანძთელის როლს ქართული სახელმწიფოს მშენებლობაში.
- მოსწავლეები გაეცნობიან მე-9 საუკუნის ეპოქას და სასულიერო პირების როლს საქართველოს პოლიტიკურ- ცხოვრებაში.
- მოსწავლეები გაიაზრებენ ისტორიულ ეპოქას და გამართავენ დისკუსიას სარწმუნოების როლსა და მნიშვნელობაზე საქართველოს გაერთიანების საქმეში.
- მოსწავლეები შეძლებენ გაიაზრონ გრიგოლ ხანძთელის მოღვაწეობა ლიტერატურულ-კულტურული ჭრილში.
- კადეტები შეძლებენ უკეთ გაიაზრონ გრიგოლ ხანძთელის, როგორც სასულიერო მოღვაწის როლი ტაო-კლარჯეთის ეკლესია-მონასტრების აღორძინებისა და ამ მხარის რეაბილიტაციის საქმეში.
- ავთენტური გარემოს გავლენით მოსწავლეები აღწერენ შუა საუკუნეებში მოღვაწე შემოქმედის ჰაგიოგრაფიული ჟანრის ტექსტს ეპოქის კულტურული კოდის ჭრილში.
გაკვეთილი: რატომ დაიპყრო რუსეთმა ქართლ-კახეთის სამეფო?
2024 წ. აპრილი
გაკვეთილის მიზანი: მოსწავლეები შეისწავლიან XIX საუკუნეში
არსებულ პოლიტიკურ ვითარებას აღმოსავლეთ საქართველოში,
გაეცნობიან ალექსანდრე პირველის მანიფესტს და მის შედეგებს. იმსჯელებენ გიორგი მეთორმეტის
მიერ არჩეულ პოლიტიკურ კურსზე და მისგან გამოწვეულ
შედეგებზე.
Комментариев нет:
Отправить комментарий